söndag 8 februari 2009

Har fått några Awards - vet inte hur jag ska tacka för dem?


Så jag gör det på mitt sett. Skickar så klart en låt! Den första går till "Lilla Flisan" www.lillaflisans.blogspot.com. Tack för en verkligt fin och trevlig blogg och dina alltid personliga och trevliga kommentarer! Jag vet att du gillar Stefan Sundström och väljer den här lite på "Kul" är helt övertygad om att han skulle hitta på något att skriva om bloggandets ädla konst. Han driver med det här att ha glas från Kosta Boda, vi har en hel del här hemma, men om de är så gamla så det bara heter Kosta kanske det inte räknas(ler) Vid datorn denna Söndagskväll Peter Olofsson!
PS: Hoppas några andra gillar denna låt?
Bilden kommer från www.peaceandlove.nu
Klicka på Youtublänken nedan och överraskningslåten kommer att ljud:
http://www.youtube.com/watch?v=UoI9Dum8nMc

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Grattis till awarderna. Vad har du fått för några?
Jag gillar Stefan Sundström, af Ugglas, Janis Joplin och så har jag såna lupiner i trädgården på sommaren. Och är alltihop efter vartannat här på din blogg, vi har nog ganska lika smak.;0)
Och det är trevligt att ha en man bland bloggarna, var är andra män, vad bloggar de om? Du är åtminstone här bland alla oss kvinnor.
Kramar

LillaFlisan sa...

Hahahaha!! Träffande text!!

Tusen tack!!!!!

Ja, han är fin han, Stefan....

Bilden var fin.....

Här kommer en länk till min favvorlåt med Stefan....

http://www.youtube.com/watch?v=amH6no_9Exk

Den har också en riktigt bra text som de flesta av hans låtar....

ta hand om dig!!

Flisan