måndag 2 februari 2009

Vad ett Oumberligt samtal kan leda till....





......det ledde i sin tur till ett långt, trevligt och givande samtal om livets vedermöder och sedan kom vi in på företagande och då visade det sig att dessa två trevliga och gladar tjejer/kvinnor drev en handelsbod i Stockholms Skärgård närmare bestämt på Nåttarö.
Helt klart ett Oumberligt semestertips, börjar bli dax att planera den ny gå in på www.nåttarö.com och läs mer, klicka också på länken till Skärgårdsstiftelsens Tidning där du kan läsa mer om deras fina och trevliga butik på Nåttarö. Vid datorn Peter Olofsson som vanligt!
PS: Håller med om att det skrivs för lite om denna Oumberliga Ö i Stockholms Skärgård men nu har jag gjort vad jag kunnat för att sprida budkapet vidare.


2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Bra med lite semstertips! Jag hade gärna spenderat en semester i Stockholms skärgård. Det lär inte bli i år dock... det blir Dalarna och om möjligt Gotland. Har aldrig varit på Gotland men vill hemskt gärna dit...

Ha en riktigt skön vecka!

/ Jenny

oumberligating sa...

Hej! Visst är det lustig det här med resandet, jag var på Gotland första gången i mitt liv i höstas/sen sommaren!
Ha en bra dag mvh från Peter!