tisdag 17 februari 2009

Oumberligating delar ut Fotopris: Idag delar jag ut "Guldkamerapriset" till Camillas Foto!


"Priset Guldkameran" går alltså till Camillas Foto http://www.camillasfoto.blogspot.com/. Motiveringen lyder: " I fotograferandets tjänst står hon ständigt till förfogande, fina,vackra och fantasifrämjande bilder samt för nyskapande idéer såsom Månadsbilden. Samt att hon alltid är en glad och positiv bloggkompis!"
Kameran överlämnas tråkig nog endast i bildform och det beror på att skaparen och grundaren av "Guldkameran" föddes vacker och inte rik!
Bild på guldkameror i olika prisklasser hittar du på dessa tre länkar:
http://www.luxurylaunches.com/
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

3 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Oj, jag tackar och bugar och slår pannan i skrivbordet! Tack så hjärtligt
Kram
Camilla

marianaskeramik sa...

hej vad roligt att få besök av dig! jag blev tokglad för din kommentar. såå du bor i mälardalen, jag är eskilstunatjej egentligen....
du verkar vara en glad prick= I LIKE! inget verkar bli bättre eller att någon stor hand kommer ner från himlen för att man surar så då kan man ju lika gärna vara glad för det är ju roligare.
fast du jag heter ju inte marianne!! det är ju mariana!
det haaaar hänt att folk sagt/skrivit så förr.
shit vad du bloggar.....hur hinner du med?
kommer och hälsar på dig igen
ha de gott
marianaskeramik

RANA sa...

Först av allt: stort grattis till Camilla. Fint med uppskattning. Jag ska titta in hos henne sen.

Vilken lång, härlig, rolig och väldigt trevlig kommentar du skrev hos mig! Tack! Det var flera dagar sen, men nu svarar jag.

Japp, Mannen i fråga är den du tror: snubben med Knickens fotoblogg.

Absolut vet jag det; så länge han brottar ner mig och tar jutsugrepp och kastar mig över golvet så älskar han mig. ;-) Jag håller med dig: inte fel med fysiskt förhållande.

Jag är ledsen för din och er skull; att du inte kan bolla med frugan hur som helst. Men LITE kan man ju bolla - men den hand eller så?

Oj, har du så långa kottar. Vad kul! Jag undrar när min tvåårig ska växa om mig (jag är 161 cm). Lär ej dröja evigheter.

Heter dina ungar Snorre, Loke och Embla på riktigt? Det är oavsett det fantastiskt vackra namn.

Kära främling, jag bjuder dig frid! :-)

Rana