fredag 26 februari 2010

"Design Fredag!"



Att jag har en söt och klok Dotter har jag visat tidigare här på Oumberliga Bloggen, har även berättat hur jag "skyddar" henne ifrån allt "ont"! Men nu när hon börjar bli "Unga Damen" så kan ju inte Pappa Peter längre vara med överallt och kontrollera vad som händer och vilka "lystna" män av alla de sorter som verkar ha väldigt stort behov av att prata med min Dotter!
Att jag gillar Design och Handväskor är ju inte heller någon nyhet för läsare av den här bloggen, fast jag har ännu inte faktiskt gått in och berättat varför just handväskor betyder så mycket för mig! (ler) Ska berätta mer senare! Kinky? Då kommer jag göra dig besviken, det är av praktisk art!
Jag har ju berättat även tidigare hur jag handlar kläder och liknande till min Fru, faktiskt så är det så att jag även gör det till min Dotter, ibland lyckas det ibland inte, men förra veckan då jag fick hem en försenad födelsedags present till henne så blev hon stormförtjust.
Denna James Piatt väska blev hon överlycklig över, 84 Dollar plus frakt blev priset, men det känns tryggt att hon ständigt har ett "knogjärn" i sin hand och mobilen i väskan!
Bilden högst upp kommer ifrån Fotografen Ted Walton, det var han som gav mig idén att köpa denna väska, han har gjort det till alla sina tre Döttrar, samt till sin Fru, sin Svärmor gav han en resväska!
Ja, som sagt du är nu på Oumberlige Peters Blogg, Fredag är det och ännu är inte dagens sista inlägg skrivet! (ler)
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

2 kommentarer:

B i t t e sa...

Säger bara; WOW!!! Vilken läckerbit. Och praktisk. Synd att man ska behöva tänka på sånt som knogjärn, bara. Har ju 4 döttrar så det blir väl till att ärva den om jag skulle fixa. Fast eftersom de äldsta är tvillingar så måste jag ju ha två - minst. Hoppas du får en härlig fredag. Jag är jättetråkig på alla sätt just nu, kan inte bidra med nåt kul i bloggvärlden. *suck*

Photo by Maria sa...

Cool väska men snygg... Näääää!!! Men kan ju vara praktisk, fast vilken kvinnohandväska är inte praktisk.. Tänker på hur mycket det brukar finnas i dem, ger bra tyngd och gott sving om man skulle behöva ;-)

Ha en bra fredag..

Kram Mia