tisdag 9 februari 2010

"Nya Vänner och var inte oroliga!"



Ja, jag vet att några av Er Kära Läsare av Oumberliga Bloggen blir oroliga nu när jag återupptar min Presidentvalsskampanj, men som sagt bli inte oroliga Konst och Oumberliga Ting är och ska bli huvudtemat även i fortsättningen! Blir det politik och för mycket tyckande så ska jag försöka klämma in det på min andra blogg Tankesmedjan Jernsaxen!
Hej Alla som kanske för första gången läser i Oumberliga Bloggen! Ja, jag vet att sättet som du blev "uppraggad" på till den här bloggen kanske inte var på det mest personliga sätt man kan tänka sig, men nu skrev jag en rad till cirka 100 "Bloggspottare" och har jag tur så kanske det finns några "Pärlor" där ute i den hårda och ibland cyniska men helt underbara cyberrymden som vill haka på mig och mitt gäng här på Oumberliga!
Ni behöver inte tycka som jag, vill ni mordhota så gör det på min mail jernsaxen@live.se istället, min Mor läser den här bloggen och blir alltid så orolig annars!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Jag har även tidigare i olika sammanhang gjort en slags "massutskick" av kommentarer!
Visst jag förstår om man inte känner sig direkt unik (Hej Karin), men jag lovar så fort du skrivit en kommentar så blir du "unik"!

4 kommentarer:

Penseldraget sa...

hej peter
Tack för "raggningen" =) ja du i bloggvärlden kommer de o går vänner..de är ju som du säger tidskrävande,men som tur är bloggar jag om mitt måleri och känner att jag inte behöver ha så långa inlägg med mycke text =) självklart blir jag din bloggvän,skriver man så underhållande kommentarer är de ju inge snack =)nu ska jag kolla in dina inlägg och lägger till dig på min lista...
kramar pia

StinasLoppis m.m sa...

Hej Peter, hehe va kul att bli uppraggad, ja jag är gärna din blogvän alltid kul med nya vänner o som sagt folk kommer o går på bloggen . Här snöar det för fullt idag börjar tröttna rejält på vintern o dåliga vägar här är dom dåliga på att ploga ,salta , sanda så vägarna är som skridskobanor .Ha en bra dag //STINA

Photo by Maria sa...

Jag är alltid unik även om jag inte skulle kommentera här, Så det så ;-)
Kram Mia

Karins fotoblogg sa...

Hahaha :) Hej Peter!!! Det här kommer jag att få äta upp länge va?!
Hoppas du få nya följare!
Du har varit aktiv här på bloggen ser jag. Själv så har jag stiltje på min blogg då vår dator är hos en kompis på REPARATION! Ja, jag hoppas verkligen att den går att fixa. Hade liksom inte lagt över 2010 års bilder på den externa än.... Visserligen är det bara lite mer än en månad som i sådana fall kommer att gå till spillo. Men än då! Dessutom hade jag ett "fotojobb" som skulle levereras där :( Men som sagt, hoppas det går att ordna.

Hoppas du får en bra dag!
Kram