måndag 22 februari 2010

"Okej, jag ger mig........!"



Som sagt, jag ger mig, jag är inte söt! Hur jag än försöker och fjäskar för mina läsare (se inlägg nedan). En person som verkligen är söt är min minsta Dotter Embla och någonting som ligger i gränslandet för att vara lika "sött" som hon är Maja och hennes 7 valpar. Sorgligt nog så var det några till, men de dog när de kom ut. De 7 "liven" som föddes för snart en vecka sedan mår nu helt prima, tufft för Mamma Maja är det helt klart att bli helt "utsugen" flera gånger om dagen!
Lite tufft har det kanske också varit för "LillSvärMatte" Embla med nattpass hos veterinär bl a!
Är det någon där ute i vårt avlånga land eller ute i Europa som kan gissa vilken ras det är?
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hur kan det komma sig att din dotter är så söt ? ;-) Nä skämt å sido..
Vacker dotter, fin hund och underbara valpar..

Kram Mia

annami sa...

Först skulle jag tippa på en ko, för den har ju kofärger och jag tänkte att Säkert är även denna bild manipulerad! Men ärligt talat så vet jag inte.