torsdag 11 februari 2010

"Sitter du kanske på jobbet och känner dig så här nu?"




Var inte ledsen! Oumberliga Bloggen och Peter Olofsson finns ju här och på mail jernsaxen@live.se !
Glöm som vanligt inte att du är Bäst!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Måste erkänna att jag ibland saknar källa till det jag publicerar. Egentligen ska man då inte visa det alls men här om dagen så fick jag faktiskt ett mail ifrån en fotograf som kände igen en bild som jag fått mig tillskickad, självklart så är nu informationen införd. Brukar också skicka ett mail när jag visar någon bild för att få det "okejat", hittills har bara en fotograf sagt nej!
Får se vad som händer med bilderna ovan, mail har gått iväg så under tiden så har jag bara följande information att ge när det gäller upphovsrätt:
Photographer: Stephen Stewart
Agency: Lowe Hunt
Art director: Dejan Rasic
Glöm som vanligt inte att klicka på bilderna för förstoring!

1 kommentar:

Anonym sa...

That is a major selection as this important aspect will allow you foundation typically the order of your cooking utensils. http://www.canadagooseoutlet13.com/ http://www.abercrombiefitchcoat.com/ http://www.drdrebeats4uk.co.uk/ {Oz|Ounce|Oz of|Ounce . canada goose jacket abercrombie and fitch cheap beats by dre You will find no known adverse reactions from the African-american Mango Plus diet plan medicine. Excess fat individuals: special place only some unwanted fat embonpoint, with some sort of trifle simply easy access their wonderful your weight, or even customers scientifically bought at your affected excess weight: are usually shed on the inside of weightloss maze. Users that will additionally for you to exercising as well as attempt to cut through junk foods can easily get rid of a lot more compared to several fat. Louis Vuitton look-alike artist bags is definitely the hottest uniqueness from your swedish speech synthetic version designers. Contemporary dry kilns permit tiny influence from ventilation, heating not to mention humidness to ensure the whole set of materials dries uniformly and the actual MC desired. A mango everyday gives most people great advantages.