söndag 7 februari 2010

"Satan, något hände........!"


Ja, satan något hände i min vintersargade kropp när jag visade skorna nedan! Om jag "går igång" på skor? Icke sa Nicke! Barfota ska det vara, så det var inte skorna isig som fick blodet att rusa, nej det var faktiskt Kärleken till de Oumberliga Tingen som vaknade till liv igen. Har ett helt "arkiv" i min dator med helt onödiga men Underbara prylar som bara väntar på att få "ploppa upp" här på Oumberliga!
Har tagit upp det förut, vad är egentligen ett helt "Oumberligt Ting" ganska enkelt, det ska vara en kul tanke bakom, men av djäkligt bra kvalitet, "humordesign" går "fetbort" om det är dålig kvalité. Tepåsdesignen här ovan är ju underbar, designern heter Soon Mo Kang, men teet smakar skit och påsarna borde vara vakumförpackade. Som sagt hela vitsen är borta, för visst vore det både trevligt och gott och sätta fram dessa tepåsar om de smakade bra vid en finare dukning, kanske när vänner och bekanta sovit över?
Ett helt Oumberligt inlägg av Peter Olofsson!

2 kommentarer:

Barbro sa...

WOW vilken häftig design! Jag såg inte att det var tepåsar, trodde det var en slags klädgarderob...

Du önskade en skön söndag, men jag vet inte jag: taket i hallen läcker och maken kommer hem magsjuk från utlandet. Bättre kunde det ju vara, men tack ändå!
// Barbro

Häxan sa...

Jösses vilka roliga tepåsar. Just sådant onödigt som jag gillar. För att inte tala om skorna....snygga ...men vem kan gå i dessa klackar. Jag är ju mer för graningekängor och fleecetröja..:)
Hoppas du haft en bra Måndag!
Kramar från Häxan.