fredag 19 februari 2010

"Skrämmande de finns t o m de som vill stoppa Oumberligating!"


Läser idag på Svenska Dagbladets Nätsidor om problematiken med vilka partier som ska få komma ut och profilera sig i Sveriges skolor. Oumberliga Bloggen har inga svar, men det går ju inte att hindra ett parti ifrån att "informera" så länge de håller sig inom lagens "råmärken"!
Tänk om "någon" på Google bestämde sig för att Oumberlige Peters åsikter inte är av den rätta sorten och inte visar han god konst heller. Ja, faktiskt killen är helt klart en "nötpåse" vi raderar helt enkelt hans blogg! Eller tänk om filmcencuren tar bort min nya film: "Motorsågsmassakern var en dans på rosor!" Ja, tänk om!
Uppriktigt för dig som nu kommer ifrån Svenska Dagbladet och känner dig hitlurad pga mitt raffinerade länksysten, va inte upprörd, njut av hederlig Svensk Bloggkultur när den är som bäst utan Carl Bildt. Läs min blogg och titta även in hos mina underbara vänner, Sveriges Bloggelit (Ni vet ni är Bäst!)
Vid Datorn Peter Olofsson "Din Näve i Luften"!
PS: "En lycklig människa är en pysslande människa", se inlägget nedan om bokrean!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt med bokrean? Tycker dock utbudet blir sämre år till år. Tills jag såg ditt boktips, jag är ju en händig kvinna så något projekt ska man väl våga sig på;) Kan nog sno ihop lite förvaring till sakerna också, behövs om man har barn som man ju inte vill dela alla sina hobbies med. Kul kille, Matt, att redan som sexåring ha sin framtid utstakad, och vilken framtid sedan, inte illa pinkat vill jag säga.
Själv har det inte blivit så värst mycket inlägg den här veckan, har inget att skylla på heller. Haft lite låg hjärnkapacitet, dålig kreativ anda, vad vet jag, tänker inte analyserad det vidar.
Ha en bra dag.
//Camilla

Baronessan sa...

Gud förbjude att du blir raderad. Förresten det gör du ju själv så ofta så det räcker :)
Gullig den där flodhästen som sjunger till vänster. Vän till dig?