söndag 14 februari 2010

"Två bloggar och lite för lite tid!"


















Fick ett brev igår!
Bäste Peter Olofsson! Vill meddela att det blivit ett lite problem med din tröjbeställning, av misstag så förväxlades ditt parti av kläder med ett parti med feltryckskläder som vi skulle skicka till Haiti! Ber om ursäkt, på grund av den stora orden så kommer vi inte kunna leverera nya förrän vecka tolv!
Vänligen Johan Höglund
Multitryck
Upplandsgatan 12
119 25 Stockholm
Jaha, då får jag vänta ett tag till med presskommentaren att jag slår samman bägge mina bloggar till en Oumberliga Jernsaxen Bloggen!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Hoppas det dyker upp några "roliga bilder" ifrån Haiti i massmedia. Missförstå mig rätt, inte roligt med den katastrofen, men om de nu fått alla mina tröjor så blir de glada i allfall

Inga kommentarer: