fredag 19 februari 2010

"Flört med fotobloggarna och Galleri Jernsaxen visar idag!"





Idag ska jag göra något av de tuffaste man kan göra! Jag ska ge mig ut i "Fotobloggdjungeln" för att se om jag kan locka in lite "villbråd" i de Oumberliga Tingens Värld!
Men först måste jag få presentera Shauna Richardson som är en Oumberlig konstnär alla kategorier, foto, stickning/virkning och installation i en skön förening kan det bli bättre?
Tror inte det!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson som vill göra en "Ranelid" och säga glöm inte att det finns två alldeles nya och rykande inlägg under det här inlägget! Du befinner dig nu på Oumberlgliga Bloggen, en blogg om sådant man inte kan vara utan i livet, alltså helt Oumberliga Ting!

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Att jag inte kommit på att sticka ett rådjur att sätta på väggen? Men det är väl det som gör skillnaden mellan konstnärer och oss vanliga dödliga. Men skulle jag sticka ett rådjur så skulle det bli en hel - med kropp och ben och allt! Tar väl sådär en tio år men vem har bråttom?

Anonym sa...

Mig lockade du in, kanske bara för denna gång....
Bokmärker dig dock !