söndag 14 mars 2010

"Bacon Vodka....hu så hemskt!"


En Vän till mig kom hem ifrån USA förra veckan, självklart så fick jag en Oumberlig present!
Att trenden i västvärlden heter Bacon just nu är ju ingen direkt hemlighet, men Bacon Vodka?
Den hamnar säkert på "hyllorna" här med med tiden, men så länge kan du ju göra din egen Bacon Vodka, smaken är lätt att uppnå på egen hand. Lägg bara ett knaperstekt bacon i ett glas med Absolut eller någon annan icke tidigare smaksatt Vodka sort!
Äckligt...smutt...smutt......nja, inte så pjoskigt kanske!
Vid datorn som vanligt "Din Leverantör av Oumberliga Ting" Peter Olofsson!

3 kommentarer:

Mollamaja sa...

Snäppet värre än min kokosrom från igår, ja..:-/

Photo by Maria sa...

Bacon är gott men inte vodka så inget jag känner jag vill testa ;-)

//Mia

Vit som snö sa...

Godmorgon! Jaa nog tror jag det var rekord på kort inlägg idag men det är heeelt ok;)))
Jaa äntligen måndag, eller hur...
Här börjar vi veckan med baconvodka.... Fyyyy säger jag, det måste vara vidrigt!!!
Jaa jag gillar varken bacon eller vodka så jag är väl inte rätt typ att uttala mej:) Nej, ett glas rött, eller tre för min del är det som gäller, dock inte måndag morgon. Du vet att vodka o klackskor är ingen bra kombination så en med skomani får dricka med måtta:)
Ha en fin dag! Kram Cilla