fredag 5 mars 2010

"Snälla snälla, bara ett inlägg till?!"



Det här är så djäkla viktigt så ni anar inte, jag Oumberlige Peter har av slump kommit på lösningen med det här att folk säger sig sett "Rosa Elefanter"! Alla har hört talas om det men få har sett dem, ja, de "rosa elefanterna" så klart! Av en slump så hittade jag ett YouTube (Klicka på länken) inslag på nätet, nu påstår dom i videon att han fick in huvudet i häcken på elefanten. Nu är jag lite stöddig när det gäller oss män och anatomi, jag är inte riktigt säker på att det var just i elefantens "häck" han hamnade tror att det var på ett annat ställe. Kanske är det på det här sättet det går till när man under ett ögonblick upplever sig ha sett "rosa elefanter"!
Har man dessutom druckit lite starka drycker så är det lätt hänt att olyckan är framme!
Vad vet jag? Men det är en tänkbar teori, håll med om det! Cirkusar är ju ingen bristvara i vårt moderna samhälle, så har det varit i över hundra år nu, så det är inte helt otänkbart!
Som sagt ett sista inlägg för idag av Peter Olofsson!
PS: Herregud vad bråttom han hade att få ut huvudet då, att få se dessa naturens under på plats i moderlivet är ju en gåva, man kan om man vill och håller huvudet kallt, hålla andan i minst en minut! Vilken kyckling!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Peter,
Du är galet skön och sinnlig och jag njuter av Dina kommentarer/inlägg!! Hälsa hustrun att hon skall vara rädd om sin reflekterande samt charmigt gränsöverskridande make. Bilden på elefantbabysen är oemotståndlig, och för all del även Din blogg. Jag är förespråkare för att ett genusperspektiv finns med i allt man företar sig, men för tusan.... låt Din blogg vara Din!!

Jag är glad över att Du vill följa min blogg!

Trevligen

Agneta

Elle sa...

Undrar om det är du eller jag som dricker för mycket kaffe idag - hos mig har det absolut ingen verkan! Eller intar du något annat...? Vad det än är - jag vill också ha lite!! *ler*

Det verkar som om Dr. Elle har hittat sjukdomen i bloggen. Patienten fick en kraftig dos av vaccin!
Vore trevligt om överläkare Peter kunde komma förbi och friskförklara vår lilla patient.

Är patienten redo att kommunicera med omvärlden igen??
Jag kan inte se tecken på medvetslöshet längre...

M v h
Dr Elle

Vit som snö sa...

Ouuääk! Hoppas du har fel, hoppas man ser rosa elefanter av andra skäl! Fast på bild kan jag gärna se dom små rosa fostren:)
Såå vi hade telepatiska kommentarer idag, måste vara all kraft du gett mej;)
Jag skulle gärna vilja se ett inlägg där du o dottern pysslar tyllklädda ägg! Tror det vore ett inlägg att minnas;)
Kram Cilla

Häxan sa...

Du är nog lite galen i dag och det gillar jag! Nej jag klarar mig inte utan dig och dina kommentarer....så är det bara!!!
Kram på fredagskvällen från Häxan.

Elle sa...

Jag tycker att du ska kolla in i min blogg en gång till! Det är något du måste få reda på...
Kram Elle