lördag 20 mars 2010

"Förra vintern!"


I inlägget under så befann jag mig mest på "höjden" men en Viking befinner sig helt i "havsnivå"!
Det är egentligen lite skrämande hur många "inlägg" som jag gjort och "bäst före datum" passeras väldigt fort, bilderna ovan som jag tog en Januarimorgon 2009, fick illustera ett inlägg som jag gjorde för snart ett år sedan och nu återanvänder jag dem för att visa var jag brukar parkera och äta frukost. Helst tidigt på morgonen en Söndag, inga människor ute, men om du är ute och går så är det bara att knacka på och käka frukost med mig i värmen och njuta av det tidiga morgonljuset!
Ulv Röde vid datorn som vanligt!
PS: Mer om Husbilar och Husbilsliv hittar du på Freedom Travel, en härlig och livsbejakande sida, precis som min! (ler)

5 kommentarer:

Alfahannen sa...

En vacker söndagsmorgon, käre vän, kommer jag knacka på för att dela frukosten med dig medan vi samtalar om både djupa och fåniga saker.

Det ser ju ut att vara en förträfflig plats för dylika aktiviteter:)

Kram på dig!

Freedomtravel sa...

Vackra bilder av Stockholm och en helt perfekt husbilsparkering! Precis sådär ska det vara att ha husbil :)

Elle sa...

Vilka vackra Stockholmsbilder du bjuder på idag!
Nu blir jag ännu mer sugen på att styra mitt vikingaskepp mot den svenska huvudstaden, var ett tag sen sist.
Kanske du skulle kunna göra en turistbok, jag kan ju sprida den bland alla sverigegalna tyskar! *blink*

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej vännen!

Jo jag har inte lämnat dig :)
Jag kikar in med jämna mellanrum och håller koll på dig :)

Jag minns att du skrev att du brukar ta husbilen och äta frukost där. Tyckte det lät så mysigt!

Nu bor jag ju alldeles för långt bort för att bara kika förbi men nån gång kanske...

Ha en fin helg

Kram Viveka

Viveka i Bläckhornet sa...

Hahaha...mig skrämmer du inte bort så lätt Peter eller Ulv Röde menar jag (ler).
Ville bara säga att - vänner är som stjärnor, det är inte alltid man ser dem men man vet att de finns :)

Varmaste kramen till dig

Viveka