onsdag 4 mars 2009

Du som läser den här bloggen ska veta att du kommit till en mycket sjuk man och hans funderingar?


Har sett att jag sista tiden har fått fler och fler nya läsare av min blogg, trots att jag gjort det konstigaste inlägg, har också fått en hel del kommentarer för det också. Det verkar faktiskt så att människor saknar sanningar och därför vill jag nu visa en av mina mest "sjuka" fantasier, min Älskade hustru säger alltid att hon vägrar högt och bestämdt, fast vi nu varit gifta i 20 år så har hon aldrig tillåtit mig att gör detta som jag nu vill visa på en liten länk.
I min fantasi är handlingen följande, du ser bilden ovan, min Fru har en svår ryggskada så hon sitter/halvligger alltid i den BadenBaden stolen som hon befinner sig i på bilden, på strand promenaden i Saint Tropez i somras. Följande händer vi befinner oss på vår parkeringsplats utanför vårt hus och jag står och tvättar bilen, helt plötsligt så reser hon sig upp ur stolen, inga kryckor behövs längre, hon säger, nu är jag frisk! -Sätt dig i stolen, säger hon med skarp röst!
Jag vågar inte säga emot, utan gör som jag blir tillsagd, hon tar bilnyckeln i min ficka och går sedan in i garaget och hämtar en rulle silvertejp, snabbt tejpar hon fast mina händer och fötter vid stolen. Sedan går hon och sätter sig i vår Camaro och gissa vad hon gör, njutningen är total, klicka på länken nedan. Nu säger jag det ännu en gång, har sagt det förut till er läsare av Oumberligabloggen, men ni utsätter Er i allafall för min sjuka fantasier, klicka på länken men på egen risk. Men när du väl har gjort det så finns det ingen återvändo, ingen kan höra dig skrika!
http://www.youtube.com/watch?v=V9mcvjMoWFg
Vid datorn, en man och hans fantasi, Peter Olofsson!

7 kommentarer:

RANA sa...

Hahahaha! Jag var inte så lite nervös när jag klickade; tänkte att nu går grabben definitivt över gränsen. Hehe.

Jag har bara ett enda ord åt den filmsnutten: varför? :-)

Ska DU vara assistenten??? Tillåt mig mongogarva alldeles för högt. Jädra Bill&Bull, liksom.

Japp, såg den anonyma kommentaren nedan. Säkert Åkes bror. Eller den där Ronny-Sonny-Conny, som var i farten häromsistens.

Flaggan fortfarande i topp - till stor del tack vare dig. Så tack för det.

/R

Camilla Alvén sa...

Undrar om de kollade upp vad nya däck kostar innan de började burna...
Ha det bra
Camilla

Anneli sa...

Hahaha!!
Man fick ju sina funderingar...
Snacka om Burning - kände lukten ända hit...
Stackars bilen....får nu ändast köra på fälgarna...
Den där stugan med rostiga saker skulle jag vilja besöka - vilket drömhus för sakletning...:-)
//Annelie

Anonym sa...

kör på bara...Jag brukar själv spinna loss här på parkeringen. Röken kommer då från avgasaröret eftersom ventiltätningarna börjar ta slut. Rpnny

Anonym sa...

se där! man är så slut efter vattengumpan så man inte ens kan stava sitt namn. Blev nästan Ponny

Design i tid och rum sa...

Hej!ha ha..
jag var också nervös innan jag klickade vidare.
Det var roligt.
Du och din fru ska ha en underbar dag Dadda.

thebromanders sa...

Haha!! You sick man, you...